Szablon skończony! Co myślicie, robaczki?

~ Fetish.

piątek, 28 czerwca 2013

Harry Styles... i reszta

Witaaaam,
   Przepraszam! Wiem, zły początek. Obiecałam coś i zwlekam z tym. Ale nie martwcie się, nadal pracuję nad pomysłem, o którym wspominałam pod poprzednią notką. Będzie coś dla was i będą nagroooodyyy. I szukam kogoś fajnego, kto mógłby je dla Was zrobić, więc mam nadzieję, że doceniacie moje nieprzespane noce :)
   Dzisiaj chciałam napisać o dwóch sprawach.
   Pierwsza - Wasza aktywność na blogu. Wiele z Was w ogóle nie zagląda na bloga stowarzyszenia, a jeszcze mniej komentuje tutaj cokolwiek. Pamiętajcie, że ten blog istnieje tylko wtedy, gdy jego członkowie są zaangażowani. Jeśli nie będę widzieć Waszej reakcji na notki, to po prostu stwierdzę, że Wam nie zależy. Ja wiem, że to takie fajne, że macie darmową reklamę, bo wyświetlają się Wasze najnowsze notki i łapiecie przy okazji kilka wejść więcej, ale z tego co zauważyłam, wiele dziewczyn nie ma nawet linka do stowarzyszenia na swoim blogu! No to jesteśmy społecznością, czy nie?!
   Do tego od Fetish dowiedziałam się, że nie za bardzo macie ochotę uczestniczyć w konkursach. No cóż, mam nadzieję, że to się zmieni, bo w końcu są wakacje, więcej wolnego czasu... Może któraś z Was coś skrobnie w wolnej chwili. Założę chyba takiego dodatkowego bloga, coś jak ff-1d-beta, żeby umieszczać tam wszystkie Wasze pracę konkursowe ze zbliżających się konkursów. Każdy będzie mógł wejść i poczytać, a nuż go to zachęcić do wstąpienia na Waszego bloga. A może macie jakieś ciekawe pomysły na konkursy, w których chciałybyście brać udział?
   No i druga sprawa, a w sumie pytanie do Was: Co myślicie o ostatnich wydarzeniach związanych z Harry'm? Wydał własną książkę, nagrał piosenkę... Niektórzy mówią, że to początek czegoś złego. Ja osobiście uważam, że One Direction nie rozpadnie się tylko dlatego, że Harry postanowił zdradzić fanom trochę więcej o sobie. Ale jakie jest Wasze zdanie?
   W ciągu kilku najbliższych dni oczekujcie notki z zapowiedzianą niespodzianką. Przepraszam za przeciąganie tego. Wciąż możecie oczywiście układać Wasze własne TOP 3 <tutaj>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz