Szablon skończony! Co myślicie, robaczki?

~ Fetish.

sobota, 25 maja 2013

Smutne wieści

Cześc wszystkim!

Tutaj Fetish i nie mam najzabawniejszych i najbardziej radosnych więsci. Prawdę mówiąc, noszę się z tym już od jakiegoś czasu i to było tylko kwestią miesięcy, tygodni bym się z tym uporała tak na dobre.
Zastanawiam się nad zamknięciem bloga, tudzież oddaniem go w jakieś ciepłe, opiekuńcze łapki.
Sama nie mam na niego czasu, Sou tak samo, a nasze stażystki... Cóż, same widziałyście. W związku z tym gdyby ktoś chciał go od nas przejąć - piszcie śmiało na nasz mail pl.ffs.1d@gmail.com a ja z chęcią oddam wam nasze małe dzieciątko.

Trochę to smutne, że nie miałyśmy od was, ani od samych siebie wystarczającego zaangażowania, ale cóż, trudno. Tak się zdarza i każdy blog ma swój koniec. Wydaje mi się, że koniec ff-1d nadchodzi coraz większymi krokami.

1 komentarz:

  1. http://bythewayimwearingthesmileyougaveme.blogspot.com/ Nowy 15 rozdział, zapraszam ;)
    Btw to niedobrze, że blog upada. Faktycznie, kiedyś lepiej prosperował, no trudno ;( Mam nadzieję, że znajdziecie kogoś godnego ;)

    OdpowiedzUsuń