Szablon skończony! Co myślicie, robaczki?

~ Fetish.

niedziela, 14 lipca 2013

Lipiec

Witam :)
   Mogę chyba oficjalnie powiedzieć, że konkurs odbędzie się, bo mamy już 3 zgłoszenia. Chciałabym tylko przypomnieć, żebyście wysyłały nam ze zgłoszeniami linki do waszych blogów + krótki opis ich treści. Zachęcam do zgłaszania się, macie czas do 30 lipca oczywiście :)
   Aha, i zawsze odpisuję na maile zgłoszeniowe, więc jeśli wysłałyście swoją jednopartówkę i nie dostałyście odpowiedzi na maila to znaczy, że nie dotarł on i warto wysłać go jeszcze raz. Przypominam adres e-mail:


    Uważam, że nagrody są naprawdę dobrę, bo w końcu nie zawsze ma się okazję na otrzymanie szablonu stworzonego specjalnie na waszego bloga przez niezwykle uzdolnioną specjalistkę (your welcome, Kaeru :p), a do tego wasz adres i krótki opis bloga będzie widoczny na stronie głównej stowarzyszenia. Więc macie zapewnioną darmową reklamę, a co za tym idzię, więcej wejść, a co za tym idzie - sławę i pieniądzę. Ok, może z tym ostatnim to trzeba powoli, ale wiecie o co mi chodzi ;P
   Tak myślałam, żeby was zachęcić... albo żeby po prostu było trochę więcej zgłoszeń... to sama coś napiszę. Mam nadzieję, że nie macie nic przeciwko? Jeśli zgłoszę się w swoim własnym konkursie? W końcu to i tak nie ja będę decydować o wynikach, więc jakby co to dacie mi same jedynki i po sprawie :)
   A teraz - do pisania! Bo się wkurzę i nie będzie już żadnych konkursów! :)


 * * *
Nagrodę główną stworzy Kaeru z bloga Wyimaginowana Grafika!!!

2 komentarze: