Szablon skończony! Co myślicie, robaczki?

~ Fetish.

sobota, 22 września 2012

Welcome in hell

Legenda: Souris, Fetish, Bernie, Flash

*Uwaga dźwięk oznaczający ON AIR*

*Bierze mikrofon do ręki i patrzac z uśmiechem na twarzy zaczyna audycję* SIEEEEEEEMANECZKO! Z tej strony wasza ulubiona prowadząca: Souris! Tak wiem cieszycie się z tego niezmiernie, że to JA zaczynam, ale no cóż. Tak, ja też was kocham *odpowiada jej cisza*. Hmm... Dzisiaj nadszedł ten wiekopomny moment w który zapadnie w pamięć nie tylko mi, ale i naszym dwóm kochanym nowym (ofiarom) przyszłym prowadzącym. Bo tak się składa, że dostałyśmy dwie kandydatury!

*złowieszczy smile* Oczywiście, oczywiście, mamy dwa nowe niewiniątka by przeprowadzić istną rzeź. Wiem, wiem, dziewczyny cieszą się tak samo jak i my. Żeby dłużej nie trzymać Was w niepewności - przedstawiamy wam Bernie oraz Flash, które biorą udział w naszym małym konkursiku. NAGRODĄ JEST NAGI HORAN W ŁÓŻKU JEDNEJ Z NICH!!! *spierdala przed siekierą Souris*

*stuka palcem w mikrofon* Próba. Raz, raz...? Cześć? Nie, to złe powitanie. VAS HAPPENIN POTATOES? Tak lepiej, prawda? Nazywam się Bernie i na własne życzenie skazałam się na grożącą mi nieuchronnie śmierć! Och, no dobra. Chyba nie będzie tak, źle prawda? Zgłosiłam swoją kandydaturę na trzecią autorkę tego wdzięcznego bloga! I teraz dwa tygodnie jesteście na mnie skazani! Aye. Nie gryzę... Chyba! Jeśli wygram, zaopiekuję się nagim Horankiem, bardzo chętnie! Wybacz Souris! Kurde, znowu się rozpisuję! *przekazuje mikrofon Flash*

*ogłuszający pisk mikrofonu* E Matko, że teraz ja? Oddychaj, oddychaj... No chyba jest już okej, że nagi Horan u mnie? OMG! No chyba że taki z tektury, to na pewno. Czyli że przez te dwa tygodnie po tych dwóch tygodniach nadejdzie czas kiedy to będziecie miały okazję rzucać we mnie pomidorami, ziemniakami czy czymś tam jeszcze. *krzywa mina* Coś czuję, że to nie skończy się za dobrze ale jeśli nie spróbuję to się nie przekonam, tak? *głucha cisza* Ale przeżyję to, tak?

*uśmiecha się słodko* Która z was przeżyje, a która zostanie rzucona directionerkom na pożarcie, to już nie nasza broszka. Wykonujcie swoje obowiązki sumiennie a zostaniecie z gloryfikowane. Kurde, tak myślę i... Fetish nie śmiej się, JA MYŚLĘ! To one muszą być sumienne, bo my to niezbyt jesteśmy, no nie? *uśmiecha się z zażenowaniem* Anyway, wierzę w wasze zdolności telepatyczne, macie z nami kontakt, i na pewno dacie radę. Pełen chillout i jedziemy z tym koksem, bo to ma być zabawa a nie przymus, tak? *mruga uroczo oczkami*

*parska śmiechem* Ona myśli o w morde o kurde hahahaha. Ekhm. Dobra, sprawa wygląda tak, że od jutra.. ZARAZ, JA JESTEM SUMIENNA! TO TY SIĘ OPIERDZIELASZ! *tupie nóżką niczym Styles któremu ktoś poderwał emerytkę* Anyway, wszystkie to przeżyjecie. Jak już mówiłam, przez kolejne dwa tygodnie blog jest pod absolutną opieką Bernie i może w tym czasie zrobić z nim co tylko chce. A teraz proszę, niech każda z was powie coś o sobie może tak na początek *odchodzi wzdychać do foty Malika*

*nie może opanować chichotu* Souris zadziwiająco DOBRZE przyjęła fakt, że Niallerek będzie przez jakiś okres czasu nie tylko jej! *mruga porozumiewawczo okiem*. Jak już mówiłam, jestem Bernie (chyba przynudzam), mam 16 lat i właśnie zaczęłam liceum! Podczas tych dwóch tygodni postaram się być z Wami i dla Was. Mam nadzieję, że rzucicie się z dodawaniem rozdziałów, shootów, miniaturek, ficzków i czego tylko zapragniecie, bo mam dziwną ochotę popisać sobie aktualizacje! Do głowy przyszło mi również kilka pomysłów, co do prowadzenia bloga. Żywię nadzieję, że przypadnę Wam do gustu i po upływie tych dwóch tygodni moja psychika nadal będzie w tym względnym ładzie, nad którym pracuję! Chyba muszę już kończyć. Poganiają mnie! .__. *głaszcze policzek Horanka na plakacie* UPS. Igram z ogniem. Souris mnie zje! *biegnie do schronu*
PS. Czy tylko ja zazdroszczę Niemkom, że chłopaki tam są?

*smile* Coś o mnie? No w końcu, temat o którym mogę nawijać godzinami. Przecież kto zna mnie lepiej niż ja sama? Jestem człowiekiem, chyba... Mam dwie nogi, ręce, oczy, uszy głowę, no i moje piękne blond włosy... Ahh *rozmarzyła się* Ale o czym to? A tak, ja - Na pewno jestem dziwna, pokręcona, ale biorę to sobie za plus, no przynajmniej taki malutki. Mam piętnaście lat... Że co, jestem najmłodsza? *robi naburmuszoną minę* Dalej, myśl, myśl, myśl... Jak pewnie zauważyłyście, nadużywam wielokropków, kocham muzykę, one direction (no przecież to oczywiste), a no i gram chyba na z czterech instrumentach. Czy zazdroszczę niemkom? *myśląca mina* Bardzo, bardzo, bardzo! *kupuje online bilet na pociąg* Coś jeszcze? Pewnie tak, ale wyleciało mi z głowy...

*odbiera od obu dziewczyn mikrofony* Dziękujemy wam bardzo za pare słów o sobie, jesteście wielkie maleńkie. Tak ogólnie to powinna być was trójka, ale z jedną dziewczyną nie można było się skontaktować. No doprawdy już szybciej porozmawiało by się z Obamą! *zdenerwowana mina* Tak więc, jeszcze raz wielkie brawa dla Flash oraz Berni, bo chcą z nami współpracować. Z mojej strony to tyle, chcecie jeszcze coś może dodać? *uśmeicha się uroczo i wyłącza mikrofon* *zawraca i włącza ponownie* Aha. Od Horana krok w bok! *groźne błyski w oku, wyłącza swój mikrofon*

*wybucha paranoicznym śmiechem* Przepraszam ciebie bardzo, Horan jest tutaj główna nagroda. Mam nadzieję, że wszystko dla Was jasne, blog dostaje się pod opiekę Bernie z blogahttp://i-have-him.blogspot.com/ oraz http://too-afraid-to.blogspot.com/ którego polecamy, a co! *cykają świerszcze* Emm, ode mnie to by też było już na tyle. więcej do powiedzenia nie mam właściwie... Ktoś ma coś do dodania?Nie? No to oddaje głos do studia! *wyłącza mikrofon i idzie do swojego męża Malika* 

*Głos z Backstage'u'*

Zaklepuję Harry'ego !!

CO?! NIE!


Byłam pierwsza... Buuuuuuuuuuuu


to ja chcę Daddy'ego! Przyda mi się ktoś mądry!


hahahah nie on nie jest madry


cicho.

bosh.. Z kim ja będe pracować..


zaklepali mi horana i stajlsa


i malika. Pamiętać, że Horan jest mój, buja!


Biedny Loui, no i został bez dziewczyny


PATRZ JAK MI PRZYKRO XD

lou to gej xD hahahah


też prawda!


boże jaka patologia...

O matko boska... Wypisuję się stąd... !





Aye, Aye, tutaj Ashley, standardowo na koniec. Odnoszę wrażenie, ze niedługo się mną pozbędą. A ja się nie dam tak łatwo, o nie! Mamy nadzieje, ze nie zanudziły was, chociaż  z taką ekipą to nigdy nie wiadomo...  Ja dziś krótko bez fotorelacji, ze względu, ze sprzęt na jakim pracuje jest KIJOWY. 
Chcesz dołączyć do naszej szczęśliwej rodzinki napisz nam zgłoszenie pod najnowszą notką. Swój nick, adres bloga i kategoria do której chcesz się wpisać. Jeśli chcesz być w 'bromancach' to musisz podać obowiązkowo podkategorię. Simmple but efeckt. W zamian oczekujemy dodanie nas do linków czy dodać nasz baner. Nic trudnego. Bez tego zapomnij o nas... 
Aye, aye, mówiła Ashley, która was kocha! 
A! Pytania? Pisać na twittery głównych prowadzących @HipstaMouse oraz @FFetish. 

6 komentarzy:

  1. Jak to czytam,to nie mogę przestać się śmiać.xD


    Anne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, wiem, jesteśmy dość psychiczne i tak dalej!

      Pozdrawiam!
      Bernie.

      Usuń
    2. I dobrze !! :3
      Również pozdrawiam . <33

      Usuń
  2. No hej, nowy rozdział(#3) u mnie na ---> newyearmeeting.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog znajduje się na podstronie w linkach 'Inne historie autorki bloga - ulubieńcy' :). / zatoka-zludzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ok, nie przestawałam się śmiać, no ale chciałam dodać info że w podstronie 'Linki' dodałam wasz blog! Żeby nie było! :D No więc nie musicie mnie usuwać :3 *przeprasza na kolanach że nie zrobiła tego szybciej* xD Ano więc papa, pozdrawiam :) x
    http://everyone-is-your-choice-of-life.blogspot.com/

    Shut up.

    OdpowiedzUsuń