Szablon skończony! Co myślicie, robaczki?

~ Fetish.

czwartek, 25 października 2012

Pomarańczowy kot z Irlandii

Legenda: Fetish, Souris, Flash, Bernie.

*Rozlega się dźwięk teleturniejowej muzyki, na scenie ustawione są dwa stoiska z ekranami, widownia szaleje* DZIEŃ DOBRY WSZYSTKIM! A raczej dobry wieczór! Tak jak obiecałyśmy, na koniec stażów naszych dziewczynek, zorganizowałyśmy dla nich morderczy quiz! Zobaczymy jak dobrze znają nasze stowarzyszenie i czy są tak mu oddane, jak każda z nich twierdzi. A zatem... Souris, przedstaw nam nasze zawodniczki *aplauz*

*Wita zebrany tłum niesamowitym szczękościskiem* Kochani, tak się ciesze, ze was tyle tu przybyło! Oto i nasze piękne, cudowne młode nie winne ofiary... to znaczy *rumieni się* *chrząka cicho* nasze dwie stażystki! Przed wami Flash, ta najmłodsza z nas, oraz Bernie, która jest Susełkiem! GORĄCE BRAWA DLA NASZYCH ZAWODNICZEK! Okey, dziewczęta, jesteście gotowe na ZABÓJCZY QUIZ? *morderczy wzrok, sugerujący ciszę*

*unosi brwi* Czy jestem gotowa? Jasne, że nie! Boję się! Szczerze powiedziawszy, to jestem pewna porażki jak nigdy w życiu *głęboko oddycha* A no i Fetish, jakoś nie pamiętam żebym podawała się za eksperta od czegokolwiek, a co dopiero mówiąc o stowarzyszeniu. Bądź miła, bądź miła, bądź miła *gada sama do siebie* Okej niech już się zacznie bo ze strachu zaczynam jeść i jeżeli będziecie to przeciągać jestem pewna, że przytyję *chrupie popcorn*

*kryje się za stoiskiem, wychyla niewinnie głowę* Cześć Wam. Ja też nie jestem gotowa *rozgląda się nerwowo* Ja to przegram, mówię Wam. A to wszystko wina liceum. Rzuciłam się w wir nauki (dostałam dziś piątkę z chemi, buja) Nie ogarniam, czego tu ode mnie chcą, nie trzymam się zasad interpunkcji.. I co jeszcze? A juz wiem. Boję się, że moje poprzednie bunty się na mnie odbiją dzisiaj rykoszetem. Jest czwartek (jutro piątek, piąteczek, piątunio jakby ktoś nie wiedział) 21:21 (pomyślcie życzenie) i jest chujowo ale stabilnie. Zacznijmy to *obgryza paznokcie*

*przewraca oczami* Zatrudniamy tchórzów, wiesz Souris? *prycha* Ok, więc wyjaśnię wam zasady. Każda z Was losuje numerek i Potem zadajemy Wam pytania. Tak więc, Flash, losujesz numerek od 1-21. Potem ja zadaje ci pytanie, ty odpowiadasz i to samo robi Bernie, jednak jej pytanie zadaje Souris. Proste, prawda? No to uwaga. Losuj! *podaje kapelutek z losami*


No okej *wyciąga spoconą łapę* Siedem *WTF!?*

SZCZĘŚLIWE SIEDEM NO NIE? CHCIAŁAM TO WZIAĆ.

Siedem to bardzo ciekawe pytanie *rozwija karteczkę* Ok, czytam: Na czyim punkcie z 1D ma fioła Fetish, a na czyim Souris(tak, to widać!)?

*Przeciera czoło* No okej, żeby tylko was nie pomyliła... *rozbiegane spojrzenie* Souris chodzi z Niallerkiem a Fetish z Zaynem *patrzy niepewnie*

Brawo, zdobywasz punkt! Berniątko, twoja kolej!

14 *szepcze niepewnie*

*patrzy na listę Pytań* *czyta z uśmiechem* Ile komentarzy było pod naszą PIERWSZĄ notką? Można się pomylić o pięć? *kurwa, jakie pytania, lol*

25 *JARA SIĘ BO SPRAWDZAŁA TARARARA*

Brawo, jestem dumna, mimo, że ściągałaś.

<następuje nic nie wznosząca wymiana zdań>

JAKI SYF Z TEGO WYCHODZI TO AŻ PRZYKROŚĆ...

*krzywa mina* szału to z tego nie będzie...

Masz przejebane *szczerzy się* W jednej audycji jest mowa o owocach. Jakie to owoce?

Pass *dźwięk przegranej, czerwone lampki* Banany? Noe?

Pomarańcze, nie zdobywasz punktu. Smuteczek. No to Bernie, lecisz

*drapie się po włosach* *kalkuluje coś w głowie* Trójka może?

(Trójkę panie, wybierz trójkę hahaha o kurwa leżę)

*wywraca oczami* Masz jakiś dziwny fetysz... Jaki tytuł miała nasza pierwsza audycja? *uśmiecha się z zażenowaniem* Te pytania brzmiały lepiej wcześniej *mruczy do Fetish*

Początek? Nie, zjebałam! Wprowadzenia, cholera...

Mamy remis. Teraz Flash, wylosuj z maszyny numerek.

*przełyka ślinę* 6

O hahah lubię to pytanie! Ile ankiet pojawiło się do tej pory na naszym blogu?

Że co? Że będę musiała strzelać? No okej ta Berni , ta kto chce zostać adminem plus może jakieś dwie? Jaki jest margines błędu? *niepewna mina*

Czyli, że trzy? Brawo. Zgadłaś *wyszczerz* Bernie, teraz ty

*podpiera się nerwowo* *chrząka* Tak się zastanawiałam... no to może 17?

Awwwwwww to moje ukochane pytanie! W jednej naszej audycji pojawił się nasz wspólny shot, jaki on nosił tytuł i z jakim bromansem był on napisany?

Eeeee... Narry i to tego..."Prywatny Instruktor"

Jestem z ciebie dumna, zdobywasz punkt. Flash kolejne pytanie dla ciebie! A nie... Mamy remis? Emm... To teraz po jeszcze jednym pytaniu?

*upada na kolana* *chlasta się* *stygmaty*

Ok, więc FlASH. Ostatnie pytanie do ciebie. W naszej poprzedniej playliście, jaka piosenka grała jako pierwsza?

Grała czy gra? Jak grała to zdaje się że What Makes You Beautiful a teraz chyba LWWY?

Brawo, zdobywasz punkt. Jeśli Bernie teraz nie odpowie, to przegrywa i nie zostaje adminem *śmiech* Nie no, żart. Teraz będzie sonda...

No dobrze... Bernie - kochana moja Ty - Odpowiedz mi - akcja "Give a Breath" dotyczy małej dziewczynki. Jest to rodzina jednej z nas, której?

Banał! TO JEST FETISH.

*wali głową w mur*

JEEEEEEEEEEEEEEEEE *z nieba leci konfetti* soooł mamy remis. Ale to nie ważne! Teraz kończymy tę audycję, bo czas na... *werble* ANKIETĘ.

Znowu remis.. I co teraz? *drapie się po głowie* Souris! Ankieta! Was żegnamy i zapraszamy do kolejnej audycji, podczas której ogłosimy wyniki *wychodzi warcząc*





*odgłosy zza kulis*


POMARAŃCZOWY, TAK JAK ZAYN, KURWA!

JA CHCE ZIELONY

brązowy

FOREVER KURWA YOUNG I WANA BE AGAHAGAAA

JAK IRLANDIAAAAAAAAAA

KURWA LEJE HAHAHAAH

niebieski

*rozgląda się niepewnie wśród obecnych* będzie ankieta dotycząca która ma zostać?

Czekaj? Chyba dopiero teraz ogarnęłam... *groźna mina* Że niby ja dużo jem!? *Pfff*

JA pierdole hahaha atak śmechu kurwa jak niall gdy usłyszał że harry jest hetero hahah

*wybucha śmeichem* o kuewa... hahahhaha.... ja jebie, leeeeeeeżę *kwik*

HAHAHAHAHAHA IDIOTKI O W DUPE HAHA Z KIM JA PRACUJE HAHAHAH

HAHAHAHAHAHHAHAHAHA. Śmieję się sama nie wiem z czego


HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA KUUUUUUUUUUUURDE HAHAHAHAHA

Nie rozumiem... 


<jakiś czas później>

...skrzyżowanie chomika i wściekłej wiewiórki *kwik*



W razie pytań piszcie na @HipstaMouse oraz na @FFetish - odpowiemy na każde pytanie :)

A TERAZ DO ANKIETY MOI KOCHANI! <3



29 komentarzy:

  1. Hahah czy ja jestem jedyną, którą jara styles robiący ten taniec? *gapi się jak idiotka* A U SIEBIE DODAŁAM CHAPTER SEVEEEEN!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry not Sorry, ale mi serce rucha płuco na sam widok TAKIEGO Zialla.

      Usuń
    2. chciałam napomknąć, że odpowiedzi w ankiecie są pojebane. :D

      Usuń
    3. Może i są, ale brak jednoznacznych odpowiedzi zmniejsza moje szanse na przegraną ;D

      Usuń
  2. Rozdział III na http://tonightwepretenditslove.blogspot.com/ :) lekko zboczony, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na rozdział 7 na: bythewayimwearingthesmileyougaveme.blogspot.com
    Morfine <3

    OdpowiedzUsuń
  4. No hueeeej <3. Zapraszam na nowy rozdział gdzie obchodzimy urodzinki Kimberly! <33.
    http://nie-pytaj-o-sens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. http://onelovekalina.blogspot.com/
    Kalina.H.E
    Imaginy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam tylko powiadomić, że zmieniłam nazwę. Nie jestem już "Panna wiecznie głodna." tylko "Liv ♥.".

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej pojawił się nowy rozdział z perspektywy Amy! Zapraszam!
    http://nie-pytaj-o-sens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej ; D
    Będziecie robić jeszcze jakeś staże?
    Bo jeśli tak, to ja chętnie : ]
    Falny ten wasz blogg ; ))

    Czekam na odpowiedź ; ))

    ~Jula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie planujemy, przykro nam. Na razie planujemy jedynie konkurs :)

      Usuń
  9. na les-miserables-1d.blogspot.com pojawił się 6 rozdział (:
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Megaa blog :**
    Wpadnij do mnie
    http://nie-zamkne-sie-przed-toba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zasypię Was lawiną nowości.. :D

    Ostatni, dziesiąty rozdział Choice -> http://choicetotake.tumblr.com/post/30328268557/choice

    One-shot z Niall'em pt Little Things -> http://choicetotake.tumblr.com/post/34762291635/little-things

    Trzecia część One More Night -> http://choicetotake.tumblr.com/post/34841647108/one-more-night-czesc-trzecia-somebody-that-i-used-to :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nowy one shot na you-liberate-me.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Iii... kolejne nowości!
    Coś, co może się spodobać Souris - one-shot z Ziall'em pt. Skinny Love -> http://choicetotake.tumblr.com/post/34967453008/skinny-love-ziall :)

    oraz pisany z Nats one-shot z Deleanor pt. Lie To Me -> http://choicetotake.tumblr.com/post/35003153088/lie-to-me-deleanor-z-nats x

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam na bloga: http://true-story-true-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej wstawiam imagina z Niamem :)
    http://hands-are-silent-voice-is-numb.blogspot.com/
    Zapraszam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. NN na http://final-souffle.blogspot.com i tego.... może ktoś się zajmie aktualnościami czy coś? I może jakaś notka ? (O___O)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dodałam dosyć... brutalny one-shot z Zarry'm -> http://choicetotake.tumblr.com/post/35350299162/numb-zarry

    oraz czwartą część One More Night ;) x http://choicetotake.tumblr.com/post/35353077094/one-more-night-czesc-czwarta-little-things

    OdpowiedzUsuń
  18. Hakuna Matata One Direction Wymiata - H . M . O . D . W !

    OdpowiedzUsuń
  19. Wymęczony drugi rozdział na http://pakistani-casanova.blogspot.com/ czytać i komentować! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Imagin 6 z Liamkiem i moją przyjaciółką w roli głównej :)
    Zapraszam
    http://onelovekalina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. chciała tylko zgłosić, że moje opowiadanie pt. "Kiedy znikniemy stąd, Ty nie pytaj o sens" zostało oficjalnie zakończone! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Do waszego stowarzyszenia zgłaszam swojego nowego bloga!
    link: http://life-complete.blogspot.com/
    nazwa: Liv.♥
    Stara pisarka nie-pytaj-o-sens :D
    kategoria: Stories, trwające :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Imagin 7-Louis :) ! Szaleję ostatnio!
    http://onelovekalina.blogspot.com/
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  24. Imagin 8-Harry :) http://onelovekalina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń