Szablon skończony! Co myślicie, robaczki?

~ Fetish.

wtorek, 1 października 2013

KONKURS nr 2 !!!



Witam,
Mamy już październik, a więc wiecie, że jest to czas na kolejny konkurs :) Tym razem nosi on tytuł:

„Konkurs z cytatem”

Zasady są bardzo proste. Wybieracie jedno z trzech podanych niżej zdań i wymyślacie do niego historię. Oczywiście treść imagina musi się opierać na wybranym cytacie.

1. „W chwili, kiedy zastanawiasz się czy kogoś kochasz, przestałeś go już kochać na zawsze.”
Carlos Ruiz Zafón - Cień wiatru
2. „Żaden dzień się nie powtórzy, nie ma dwóch podobnych nocy, dwóch tych samych pocałunków, dwóch jednakich spojrzeń w oczy.”
Wisława Szymborska - Nic dwa razy: Wybór wierszy
3. „(...) ludzie mają wrodzony talent do wybierania właśnie tego, co dla nich najgorsze.”
J. K. Rowling – Harry Potter i Kamień Filozoficzny

A to regulamin:

1. Treść opowiadania ma być napisana na podstawie cytatu, który trzeba również wpleść w historię.

2. Opowiadanie może być pisane z dowolnej perspektywy, ale ma dotyczyć One Direction.

3. Opowiadanie nie może być dłuższe niż 10 stron w Wordzie. Czcionka: Times New Roman; 12. Wysyłacie je z rozszerzeniem .doc w załączniku maila!!!!!!!!

4. Jednopartówki wysyłacie do 14 października na adres e-mail stowarzyszenia pl.ffs.1d@gmail.com

5. Wszystkie jednopartówki będą opublikowane anonimowo, by wszystko przebiegało sprawiedliwie.

6. Będziecie mogli oceniać jednopartówki w skali od 1 do 6 w komentarzach. Na daną jednopartówkę, jedna osoba może oddać tylko jeden ważny głos!

7. Nagrody to:
1 miejsce         - szablon stworzony przez naszą starą, dobrą Fetish
                        - Wywiad opublikowany na stronie stowarzyszenia
                        - dyplom
2 miejsce         - reklama na stronie głównej stowarzyszenia na dwa tygodnie
                        - dyplom
3 miesiące       - reklama na stronie głównej stowarzyszenia przez tydzień
                        - dyplom

8. Głosowanie będzie trwać 2 tygodnie od czasu publikacji postu z wszystkimi zgłoszeniami.

9. Konkurs odbędzie się tylko, jeśli zgłosi się co najmniej pięć osoby.

10. W konkursie mogą brać udział również osoby spoza stowarzyszenia.

11. W zgłoszeniu napiszcie swój Nick – tylko dla naszej informacji, nie będzie on ujawniony podczas głosowania – oraz krótki opis waszego bloga (jeśli masz kilka blogów, wybierz ten, z którego jesteś najbardziej dumna :) i link.

12. W tytule maila ze zgłoszeniem wpiszcie swój Nick i numer cytatu, który wybraliście.

Przykładowy mail zgłoszeniowy:

Tytuł:              AniaMania – cytat 1.

Treść:             www.lovciam1d.blogspot.com
Dwie przyjaciółki gubią się w wielkim, strasznym mieście. Dosłownie i w przenośni! Odnaleźć właściwą drogę pomaga im pięciu, niezwykłych chłopców.
AniaMania

Załączniki:      Konkurs_z_cytatem.doc


Mam nadzieję, że wszystko jest jasne J Z niecierpliwością czekam na wasze zgłoszenia i liczę na to, że i tym razem się na was nie zawiodę. Ostatni konkurs dał mi wiarę! :D

xx

13 komentarzy:

  1. Hej :)
    chciałabym abyście dołączyły mojego ff do swojego stowarzyszenia (nie mogłam się nigdzie dopatrzeć w jaki prawidłowy sposób powinnam to zrobić, więc wybaczcie jeśli proszę o to w niewłaściwy sposób).
    Link: http://fear-harry-styles-fanfiction.blogspot.com/
    Opis: Historia Grace i Harry'ego, chłopaka, dla którego nie istnieją nakazy i zakazy, a jego celem jest wywołanie strachu w drobnej, zranionej dziewczynie. "Aby zapanować nad człowiekiem, trzeba sprawić, by zaczął się bać." Czy mu się to uda?
    Jeśli Wam to nie przeszkodzi, to link do Stowarzyszenia umieszczę w zakładce "Wspierający".
    To tyle, dziękuję i pozdrawiam, xx
    Layn♥

    OdpowiedzUsuń
  2. No dawajcie dziewczyny! Ja już napisałam swojego! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały konkurs! No i wreszcie coś, co mi przypasowało. Na pewno wezmę udział. :)
    Pozdrawiam. xx

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja mam pytanko. Jak już opublikujecie wyniki jaki blog zwyciężył to można wysłanego do was One Shota umieścić na swoim blogu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, tylko dodaj gdzieś na końcu, że ten shot był częścią konkursu na ff-1d.blogspot.com :)

      Usuń
    2. ok, to ja mam jeszcze jedno pytanie. W one shocie musi istnieć zespół One Direction, czy może przedstawiać historię jak nie są sławni?

      Usuń
    3. Nie muszą być sławni, po prostu Jednopartówka ma mieć coś wspólnego z chłopakami

      Usuń
  5. wiadomo kiedy będą publikacje i możliwość głosowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgłosiła się wystarczająca liczba uczestników, więc konkurs odwołany, w najbliższym czasie dodam stosowny post

      Usuń
    2. niewystarczająca liczba? teraz to trochę chamsko wyszło bo pewnie autorzy prac, które zostały wysłane trochę się napracowali. ja przyznam szczerze że próbowałam ale 2 tyg. to mało i nie dałam rady bo to było trudne zadanie, ale chciałabym zobaczyć prace które zostały wysłane. nie rozumiem was. skoro zostały wysłane np. dwie prace to powinniście je wrzucić i z nich czytelnicy powinni wybrać tą lepszą. postawcie się na miejscu autorów.
      mam nadzieję że weźmiecie sobie do serca to co napisałam i jednak dodacie prace które zostały wysłane.
      pozdrawiam
      J.

      Usuń
    3. No właśnie w tym chyba jest problem, że nie wszyscy też widzą ile ja muszę wkładać pracy w zorganizowanie takiego konkursu. Załatwić nagrody, które skłonią ludzi do wzięcia udziału, przeczytanie każdej pracy i sprawdzenie, czy jest zgodna z zasadami konkursu, odpowiedzenie na każdy e-mail, itd. Ja też się staram i skoro ludzie nie chcą tego docenić, to nie będę nikogo zmuszać, szczególnie, że odzew na stronie jest praktycznie zerowy. Pytałam się o nagrody, o tematy konkursów - nikt nie napisał nawet komentarza.
      Więc dlaczego ja i Fetish mamy się starać i poświęcać swój wolny czas, skoro nikt tego nie docenia?
      Bardzo dziękuję każdej osobie, która zgłosiła się do konkursu i jestem pewna, że wasze prace się nie zmarnują. Przemyślę jeszcze sprawę tego konkursu. Może wydłużę termin oddawania prac, może po prostu wstawię tutaj przesłane zgłoszenia, żeby każdy mógł je sobie poczytać. Jeszcze nie wiem.
      Ale mam nadzieję, że wszyscy rozumieją, że ja też jestem człowiekiem, i ja też chodzę do szkoły, i ja też piszę swojego bloga i mi też zależy na tych konkursach, kurde blaszka, przecież dlatego je organizuję!
      Z poważaniem

      Florenss

      Usuń
    4. PS: I bardzo bym prosiła, żeby mi nie imputować, jakbym robiła coś 'chamsko', ponieważ możecie być pewne, że wszystko co robię na tej stronię, robię, by ją ulepszyć

      Usuń
  6. A ja uważam, że nie ma co robić dramy, bo w regulaminie jasno było powiedziane, że jak nie będzie określonej liczby prac to konkurs się nie odbędzie. Uważam, że trzeba było się z taką ewentualnością liczyć.
    Po drugie One shota łatwo napisać na dodatek na podstawie cytatu, zwłaszcza, że były one łatwe i do każdego można napisać z tysiąc bardzo kreatywnych historii.
    Nie mam pojęcia ile osób się zgłosiło, ale mimo że brałam udział w konkursie to nie mam pretensji.
    Zgadzam się także, że można wstawić nadesłane prace, ale właśnie do przeczytania, a nie ich oceniania. Mi na przykład nie zależy na nagrodzie, ale na tym aby ktoś to przeczytał. Owszem także popieram przedłużenie terminu. Kto wie, może będzie więcej chętnych?
    Have a nice day! xx

    OdpowiedzUsuń